W ogromnym zalewie repertuarowym tzw. wielkiej klasyki ( od Mozarta po Bacha, Haydna i Chopina) giną gdzieś dzieła kompozytorów, których twórczość nie jest zbyt często eksponowana i prezentowana. Niekoniecznie ma to związek z tzw. liną repertuarową sal koncertowych, ale być może z oczywistym uwielbieniem do prezentowanych nagrań/kompozycji „ które znamy i lubimy”. Stąd przyklasnąć należy inicjatywie oraz nagrodzie Ars Quaerendi– fundowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, której głównym celem jest wskazanie i nagrodzenie tych przedstawicieli świata kultury, sztuki i nauki, którzy przełamując różnice pokoleniowe umieją dzielić się swoim doświadczeniem z młodymi następcami. Tak jest w przypadku albumu „Double Clarinet Concertos”, gdzie wirtuoz klarnetu Andrzej Godek wraz ze swoją uczennicą – Barbarą Borowicz – z wielkim powodzeniem sięgnęli do ( niesłusznie zapomnianego dziś nieco) klasycznego repertuaru. Prezentowane na płycie podwójne koncerty klarnetowe Carla Stamitza, Franza Antona Hoffmeistera oraz Franza Krommera zostały przypomniane melomanom w sposób niezwykle precyzyjny i artystycznie dopracowany. Duet tworzy doskonałą symbiozę starając się wynieść z muzyki i kompozycji jak najwięcej emocji i piękna.