Ogromną pracę wykonał Leonardo Pavković – rzutki promotor i producent  MoonJune Records, który wznowił serię kultowych płyt formacji Soft Machine. Wśród nowych, zremasterowanych edycji CD są m.in. „Drop” z 2009 roku, koncertowy „Floating World Live”  z 2006 roku oraz słynny „Abracadabra”  – album studyjny nagrany w Londynie w czerwcu 2002 roku i wydany w 2003 roku  przez Universal Japan, Mascot-Provogue Europe oraz amerykański Shrapnel Music.

W 2003 roku byli członkowie legendarnego brytyjskiego zespołu Soft Machine ponownie łączą się jako Soft Works, aby stworzyć zestaw składający się z luźno zwizualizowanych utworów. I chociaż korzenie Soft Works sięgają późnych lat 60-tych i wczesnych lat 70-tych, opartych na rocku progresywnym, zespół kreatywnie prezentował takie stylistyki jak jazz fusion i free jazz. Basista Hugh Hopper, saksofonista Elton Dean, perkusista John Marshall i i gitarzysta Allan Holdsworth  ponowie zawitali do studia, by zrealizować koncepcje bliskie zarówno Soft Machine , jak i Soft Works. Na płycie „Abracadabra”  kwartet na nowo interpretuje kilka utworów Eltona Deana (wybranych głównie  z jego płyty ”Moorsong”), dodaje kompozycję „K-Licks” gitarzysty Phila Millera i oddaje się elektryzującym i niezaprzeczalnie przestrzennym jazzowym rytmom w połączeniu z eterycznymi solówkami Allana Holdswortha. Elton Dean jest jazzowo zadziorny i nadaje ekscytujący ton swoim ostrym i nieco szorstkim liniom altowym i saksofonowym. Podczas gdy wiele z tych utworów zawiera stopniowo kulminacyjne kadencje wspierane przez giętkie, rytmiczne manewry Hugha Hoppera i Johna Marshalla, to  właśnie gitarzysta Allan Holdsworth przekazuje swoje apokaliptyczne ciosy podczas gdy instrumentaliści zagłębiają się w improwizowaną strefę.  Nowa edycja albumu „Abracadabra została perfekcyjnie zremasterowana przez Marka Wingfielda i zawiera dwa dodatkowe utworym („Has Riff” oraz „Facelift”) nagrane w Tokio  10 sierpnia 2003 roku.

Dionizy Piątkowski