Akordeonista Jerzy Mądrawski ma w swoim dorobku liczne nagrania i sukcesy estradowe i jest niezwykle cenionym instrumentalistą. Transkrypcje Jerzego Mądrawskiego w nieoceniony sposób przyczyniają się do popularyzacji tego instrumentu w środowisku muzycznym. Minęły czasy gdy akordeon kojarzył się przede wszystkim z muzyką ulicznych zespołów i kapel ludowych. Dziś po instrument ten coraz częściej sięgają także artyści związani z muzyką klasyczną i jazzem, pośród których wymienić można choćby Klausa Paiera, Raula Jaurenę, Luciano Biondini, Vincenta Peirani czy Fausto Beccalossiego, a w Polsce: Pawła Nowaka i Andrzeja Jagodzińskiego, których muzyka sprawia, iż dźwięki akordeonu i pokrewnej mu accordiny stają się coraz chętniej słuchanymi przez miłośników jazzu i klasyki. Po wielu latach wspaniałej kariery wirtuozowskiej jego aktywność artystyczna rozszerzyła się intensywnie w kierunku komponowania. Płyta „Interferencje” jest właśnie taką dokumentacją dorobku kompozytorskiego Jerzego Mądrawskiego z ostatnich lat i obejmuje siedem utworów na różne składy kameralne. Tytułową „interferencję” można rozumieć jako nakładanie się wielu cech stylistycznych, w wyniku którego powstaje zjawisko nowe, spójne, harmonijne. Warto zwrócić uwagę także na tytuły kompozycji ( „Epitafium”, „Metamorfozy”, „Tempus Fugit”, „Obertas”, „Medytacja”, ”Toccata” i wspaniały zestaw Album Polski a tam „Polonez”, „Krzesany”, „Kujawiak” i „Obertas”) Odkrywanie związanych z nimi skojarzeń stanowi intelektualną przygodę zarówno dla słuchacza, jak i samych artystów ( Jerzy Mądrawski, Maciej Frąckiewicz, Rafał Łuc – akordeony, Małgorzata Skorupa -skrzypce, Agnieszka Tomaszewska-Jasiak – wiolonczela, Tomasz Grzybowski – gitara oraz Mariusz Barszcz – klarnet basowy). Jerzy Mądrawski należy do elitarnego grona akordeonistów, których nie zadowala wykonywanie wyłącznie stworzonego już wcześniej repertuaru, lecz ich nadrzędnym celem w działalności artystycznej jest współpraca z kompozytorami, propagowanie nowej muzyki, poszukiwanie interesujących utworów do transkrypcji.