Wśród wielu nowych zespołów, które nie ulegając komercyjnej modzie starają się kreować własne, artystyczne oblicze jest zespół puzonistów, TrombQuartet. To dość nietypowe, by brzmieniowo tworzyć barwę i nastrój muzyki ograniczając instrumentarium do jednego instrumentu. Także muzyczna literatura i repertuar na taki zestaw nie jest zbyt rozległy, stąd zachwyt budzić musi entuzjazm i wirtuozeria muzyków, którzy mają program obejmujący zarówno „wielkich klasyków”, przeboje muzyki rozrywkowej, jak i standardy jazzu. Teraz zaaranżowane na kwartet puzonowy jawią się jako nowe, ciekawe i perfekcyjnie zaprezentowane kompozycje. Album „Take Four” jest taką najzgrabniejszą syntezą tej muzyki oraz perfekcjonizmu czwórki znakomitych instrumentalistów.
TrombQuaetet tworzą muzycy ( Piotr Banyś, Wojciech Jeliński, Marek Kaczor oraz Tomasz Kaczor), absolwenci poznańskiej Akademii Muzycznej oraz Hochschule für Musik Hanns Eisler w Berlinie. TrombQuartet to oryginalny, jeden z nielicznych tego typu zespołów w Polsce, powstał w 2012 roku i regularnie koncertuje oraz rozwija swój warsztat wykonawczy, doskonaląc niepowtarzalne brzmienie kwartetu puzonowego i poszerzając ciągle repertuar. Zespół jest gościem prestiżowych festiwali (Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej w Kamieniu Pomorskim, Międzynarodowego Festiwalu Organowego w Koszalinie, Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej Poznańska Wiosna Muzyczna czy Międzynarodowego Festiwalu Organowego w Szczecinie) zdobywając uznanie krytyków i publiczności.
Muzycy prezentują nie tylko utwory z kręgu muzyki klasycznej wszystkich epok, ale – co znamienne – potrafią zainteresować słuchaczy oryginalnymi opracowaniami standardów jazzowych, przebojów muzyki filmowej i rozrywkowej. Chętnie sięgają po utwory współczesne, nie ograniczają się do jednego nurtu bądź stylu muzycznego. Album „ Take Four” jest zatem oczywistą, repertuarową wizytówką TrombQuartet i przedstawia niezwykle szerokie spectrum repertuarowe : od klasycznych kompozycji Josepha Haydna ( „Oratorium ze Stworzenia Świata”), Jan Sebastiana Bacha ( „ Fuga G-moll”), Ludwiga van Beethovena („Poco Adagio”, „Poco Sostenuto”), zestaw popularnych kompozycji Piotra Czajkowskiego (suity z baletu „Dziadek do Orzechów”), Claude’a Debussy’ego („Trois Chansons”) po Niemenowski hit „ Pod Papugami”, przebój z „Bonda” oraz standardy jazzu: słynne „Take Five” Paula Desmonda i Dave’a Brubecka, „St.Thomas” Sonny’ego Rollinsa oraz „All The Things You Are” Jerome’a Kerna. Jest także „ Chorał” Ewy Fabiańskiej- Jelińskiej, która tworzy dla kwartetu nowe utwory oraz aranżacje. Ciekawa, przekrojowa płyta z ogromnym ładunkiem energii oraz profesjonalizmu. Wirtuozeria muzyków jest tutaj gwarantem wspanialej muzyki .