Wspólnym mianownikiem wszystkich płyt ze znaczkiem RecArt jest doskonała jakości dźwięku i wysokie standardy produkcji muzycznej. W katalogu poznańskiej oficyny  znajduje się kilkanaście pozycji z muzyką poważną (dawną i współczesną) oraz kilka, ciekawych nagrań jazzowych. Naszym priorytetem jest uzyskanie jak najlepszego brzmienia nagrań – mówi Łukasz Kurzawski. Precyzyjny wybór i ustawienie mikrofonów, wysokiej klasy sprzęt, wykształcenie oraz empiryczna znajomość takich pojęć jak: przestrzenność nagrania, proporcje pomiędzy instrumentami, balans, charakterystyka częstotliwościowa, barwa czy dynamika pozwalają nam sprostać najbardziej wymagającym zleceniom. Do każdego nagrania staramy się podchodzić indywidualnie uwzględniając estetykę i kontekst historyczny nagrywanego materiału, preferencje brzmieniowe klienta oraz warunki akustyczne pomieszczenia, w którym odbywa się nagranie”.

RecArt Mobile Recording Studio powstało w 2010 roku z inicjatywy entuzjasty  dobrej muzyki i doskonałego dźwięku. Łukasz Kurzawski  jest klasycznym muzykiem (wiolonczelistą) i najpewniej czuje się w stylistyce muzyki klasycznej, ale realizuje również nagrania poza tą kategorią. Dyskografia Łukasza Kurzawskiego to o kilkadziesiąt sesyjnych i koncertowych nagrań wydanych na płytach CD i DVD z muzyką orkiestrową, chóralną, kameralną, jazzem oraz muzyką gospel. Wśród nich znajdują się płyty zespołu muzyki dawnej Accademia dell’ Arcadia, dokumentacyjne albumy z festiwali Musica Sacromontana ( nominowane do Fryderyków w latach  2008-2017 ). Dwupłytowy album pt. “Pasquale Anfossi- Oratorio La Morte di San Filippo Neri otrzymał w 2015 roku prestiżową francuską nagrodę muzyczną Złoty Orfeuszprzyznawaną przez Academie du Disque Lyrique. Inny album wydawnictwa RecArt ” Mieczysław Weinberg – Works for Violin and Piano został nominowany do nagrody Fryderyk 2014 w kategorii muzyka kameralna, a płyta z pieśniami Eugeniusza Morawskiego otrzymała nominację do nagrody Fryderyk 2015 (w kategorii “recital solowy”). Łukasz Kurzawski jest także realizatorem dźwięku albumu “Quo Vadis” , który znalazł się wśród zwycięzców International Classical Music Awards w  2018 roku.

Album „Essence”  Anny Lasoty to przekrój przez wielkie standardy i ważne piosenki szeroko rozumianej muzyki rozrywkowej. Sopranistka Anna Lasota to jedna z najbardziej rozpoznawalnych solistek poznańskiego Teatru Muzycznego. Absolwentka Akademii Muzycznej w Bydgoszczy (dyplom z wyróżnieniem uzyskała na wydziale wokalno- aktorskim w klasie śpiewu solowego prof. Magdaleny Krzyńskiej). Od 2008 roku jest solistką Teatru Muzycznego w Poznaniu, gdzie można ją oglądać w rolach zarówno operetkowych, jak i musicalowych. Repertuar wokalistki obejmuje szerokie spektrum muzyki rozrywkowej, musicalowej, operetkowej oraz polskich standardów. Jej znakomite interpretacje w „The Phantom of the Opera” (Christine), „Love Never Dies” (Christine), „Rudolf. Affaire Mayerling” (Mary Vetsera), „Dracula”(Mina), „Les Miserables” (Eponine), „Dr Jekyll & MR Hyde” (Lucy Harris) czy „Back to Titanic” J.Hornera oraz w ścieżce dźwiękowej z „Gladiatora”  są doskonałym odniesieniem do odnoszonych sukcesów

„Essence” jest swego rodzaju przekrojem i wizytówką Anny Lasoty, bo są tam zarówno wielkie przeboje muzyki filmowej i musicalowej, jak i hit ”Na deszczowe dni” – jedna z najpiękniejszych piosenek polskich, ale także słynne „Libretango” Astora Piazzolli oraz  -znany m.in. z interpretacji Barbry Streisand- wielki przebój Michela Legranda „Papa Can You Hear Me?”. W przebojowym albumie jest  słynne „Somewhere” z musicalu „West Side Story” , „So in Love” z musicalu „Kiss Me Kate” , piękna interpretacja przeboju „Przetańczyć całą noc” z musicalu „My Fair Lady”, dynamiczne „Memory” z musicalu „Cats” , subtelna aria Marii Magdaleny „Jak mam go pokochać” z rock opery „Jesus Christ Superstar” oraz interesujący duet wokalistki z  fortepianem („Aldonza” z musicalu „Człowiek z La Manchy”). Do realizacji albumu Anna Lasota zaprosiła Con Affetto String Quartet a także pianistę Oskara Stabno i basistę Andrzeja Iwanowskiego. Brawurowo wspólnie rozgrywają „You Rise Me Up” oraz „Libertango” Piazzolli, będące wirtuozerskim popisem pianisty Oskara Stabno.

Dionizy Piątkowski