Niezwykłą role spełnia brytyjska oficyna Lejazzetal Records ( prowadzona przez znakomitego gitarzystę Dave’a Kelbie), która nie tylko dokumentuje i wydaje nagrania szeroko rozumianej cygańskiej muzyki swingowej (gypsy swing), ale jest także bazą dla wielu muzyków, którzy w połączeniu swingu, dixielanadu i owej „gypsy music” starają się nadać ton dzisiejszej – trochę zapomnianej i nostalgicznej- erze sprzed wielu dekad. Lejazzetal jest nie tylko prężną wytwórnią płytowa, ale także agencją koncertową oraz inicjatorem wielu ciekawych, europejskich wydarzeń tzw. tradycyjnego jazzu. Od kilkunastu lat Lejazzetal jest wiodącym wydawcą, organizatorem koncertów i promotorem szczególnej współpracy z artystami różnych kultur i „gypsy music” stylistyk. Projekty Dave’a Kelbie obejmują zatem zarówno nagrania wybitnych solistów i popularnych grup, jak i archiwalne dokumentacje legend tej muzyki. W katalogu Lejazzetal Records pojawiają się nagrania Lollo Meiera, Bireli’ego Lagrene, Angelo Debarre, albumy The Original Kocani Orchestra, węgierskich skrzypków (Roby Lakatos i Tcha Limberger), słynnej The Budapest Gypsy Orchestra, Kalotaszeg Trio oraz trio Tatavla. Ciekawe są także sesje z brytyjskimi muzykami (Christian Garrick, Dylan Fowler i Eddie Hession) oraz kultową formacją Szapora i muzykami z Nowego Orleanu ( np. album „Django ala Creole” z klarnecistą Evanem Christopherem) czy płyty z brytyjską legendą gitary Johnem Etheridge’m (z kultowej formacji The Soft Machine) oraz autorskie nagrania Dave’a Kelbie kwartetem The Dime Notes. Obszerną dyskografię w katalogu LeJazztal Records posiada belgijski wirtuoz skrzypiec Tcha Limberger a najważniejsze to z pewnością „Tcha Limberge’s Budapest Gypsy Orchestra”, „Katotaszeg Trio”, „Bura Termett Ido” – z Budapest Gypsy Orchestra).
Tcha Limberger dorastał w słynnej belgijskiej rodzinie muzyków z Manouche. Wychowywał się w świecie cygańskiego stylu swingowego Django Reinhardta. Przez lata współpracował z wieloma czołowymi artystami, w tym z słynnym Fapy Lafertin. Jego eklektyczne muzyczne gusty, zainteresowania i pasje budowały się od wczesnego dzieciństwa. Pierwsze solowe koncerty przypominały gypsy– flamenco ale z czasem coraz wyraźniej dominować poczęła cygańska maniera w zainteresowaniami muzyką z całego świata ( przez pewien czas prowadził zespół złożony z belgijskich muzyków grających muzykę z Aimary i Indian z Keczua z Boliwii). Od trzynastego roku życia studiował współczesną kompozycję klasyczną u boku belgijskiego kompozytora Dicka Vanderharsta i zadebiutował – jako kompozytor- w Les Balet C de la Brusells ( sztuka „Patchagonia”). Często pojawiał się także grając w duecie z klasycznym gitarzystą Hermanem Schampem oraz prowadził zespół Les Violons de Bruxelles. Jest liderem Kalotaszeg Trio oraz solistą słynnej Budapest Gypsy Orchestra. Dzisiaj Tcha Limberger należy do elity „gypsy music” i jest jednym z najważniejszych autorytetów tej stylistyki. Prestiżowy The Sunday Times określił belgijskiego wirtuoza „ królem muzyki cygańskiej”.