W 2014 roku Sallie Bengtson, absolwentka Albright College oraz legendarny weteran bluesa i rhythm and bluesa Benny Turner założyli wytwórnię Nola Blue Records, by wraz z edycją albumu “Journey” ( Benny’ego Turnera) stworzyć ogromny katalog nagrań, sesji oraz płyt, które perfekcyjnie dokumentują dziedzictwo artystów bluesowych i wspierają młode talenty. Z czasem projekt rozrósł się do kolejnej oficyny Blue Heart Records oraz prężnej firmy Blind Raccoon zajmującej się ogólnoświatową dystrybucją, promocją i usługami marketingowymi obu wytwórni oraz związanych z Blue Heart Records oraz Nola Blue Records artystów . Katalog obu oficyn jest nie tylko imponujący , ale także ważny, jako dokument autentycznej, dzisiejszej amerykańskiej sceny bluesowej. Niezwykle ciekawymi są albumy, jakie zrealizował Frank Bey ( „All My Dues Are Paid”, „Back in Business”), Eric Johanson („Below Sea Level”), Gregg Martinez („Mac Daddy Mojeaux”), Tiffany Pollack & Eric Johanson („Blues In My Blood”), Malaya Blue („Still”), Meg Williams ( „Take Me As I Am”), formacje Crooked Eye Tommy’ego (“ Hot Coffee and Pain”), Kathy and the Kilowatts („Premonition of Love”), Miss Bix & The Blues Flix ( „We Don’t Own The Blues”) oraz debiutanckie albumy Charlie’go Bedforda i April Smith. Znamienita część nagrań Nola Blue Records obejmuje projekty, jakie przygotowuje gitarzysta, kompozytor i autor tekstów Benny Turner. To weteran muzyki, pojawiający się na amerykańskich estradach od prawie pół wieku, koncertujący w Europie, Japonii i Australii, niezwykle chętnie występujący także w roli sidemana w sesjach i koncertach innych muzyków.
Urodzony w Teksasie w 1939 roku, Benny Turner i jego starszy brat, legenda bluesa Freddie King, nauczyli się grać na gitarze od swojej matki, Elli Mae (King) Turner i jej braci Leona i Leonarda Kinga. Podczas gdy Freddie był urzeczony gitarą i chciał być solistą, Benny cieszył się muzyką i możliwością dzielenia się nią ze starszym bratem, którego podziwiał i uwielbiał. Chłopcy wychowali się słuchając kultowego programu radiowego „In the Groove”, w którym usłyszeli muzykę takich artystów jak Louis Jordan, Charles Brown, Hank Williams i T-Bone Walker. Na początku lat pięćdziesiątych rodzina przeniosła się do Chicago: Freddie King zajął się własna karierą, Benny Turner podjął pracę z różnymi, lokalnymi zespołami , gościnnie także ( jako basista) w zespole Freddie’go. Pod koniec lat pięćdziesiątych Benny grał na gitarze w zespole gospel The Kindly Shepherds i nagrał kilka sesji dla wytwórni Nashboro Records. Grał często z Freddie’m Kingiem w legendarnych klubach Chicago, takich jak Squeeze Club i Walton’s Corner. Podczas pobytu w Walton’s Corner Benny Turner spotkał piosenkarkę rhythm and bluesową Dee Clark i wraz z jej zespołem odbył trasę w prestiżowych miejscach Ameryki ( w teatrze Apollo w Nowym Jorku, The Uptown Theatre w Filadelfii, The Howard Theatre w Waszyngtonie i The Regal Teatr w Chicago). Kariera Benny’ego nabrała rozpędu, gdy w 1961 roku jego nagranie ‘Raindrops” dostało się na listy przebojów Billboardu i gdy grał w zespole Phila Upchurcha. Zwieńczeniem wspanialej kariery jest czas projektów w Nola Blue Records i kilka doskonałych albumów, nagradzanych prestiżowymi laurami. Najnowszy „Going Back Home” jest swego rodzajem hołdem dla tradycji chicagowskiego bluesa i lat, jakie artysta spędził na estradach tego miasta.