Litewska oficyna NoBusiness Records specjalizuje się w rejestracji oraz edycji jazzowej awangardy. Ma w swoim katalogu najprzedniejsze sesje zarówno amerykańskich klasyków, europejskich liderów awangardy, ale także lokalnych muzyków realizujących swoje artystyczne pomysły w trudnej awangardowej, jazzowej materii. W katalogu wytwórni pojawiają się zatem nagrania najprzedniejszych twórców, takich jak Howard Riley, Peter Kuhn, Toshinori Kondo, Arthur Williams, William Parker, Denis Charles, William Hooker, David S. Ware, David Murray, Jemeel Moondoc, Roy Campbell Jr., Booker T. Williams, John Carter, Karl Berger, Billy Bang, William Parker, Dave Burrell, Steve Swell, Gerry Hemingway, Elton Dean, Narada Burton Greene, Julius Hemphill, Peter Kowald, Joe McPhee, Vinny Golia, Thomas Borgmann, John Tchicai, Garrison Fewell, Cecil McBee, Billy Hart, Bobby Bradford ale także Vladimir Tarasov, Simon Nabatov, Mats Gustafsson,  Liudas Mockūnas, Mikołaj Trzaska…

Klasycznymi albumami są nagrania z logo NoBUsiness Records, takie jak “The Final Concert” (The Nu Band: Roy Campbell Jr., Mark Whitecage, Joe Fonda and Lou Grassi), “Live at the Open Gate” (Bobby Bradford, Hafez Modirzadeh, Mark Dresser, Alex Cline), “Intuitus” ( trio Vladimir Tarasov- Eugenijus Kanevičius- Liudas Mockūnas), “Inerconnection” (Ted Daniel’s Energy Module),” Live in New Orleans” ( trio Kidd Jordan-Peter Kowald- Alvin Fielder), “Tribal Ghost” (John Tchicai, Charlie Kohlhase, Garrison Fewell, Cecil McBee, Billy Hart), “Melodic Art-Tet” (Charles Brackeen, Ahmed Abdullah, William Parker, Roger Blank oraz Tony Waters), “The Group-Live” (Ahmed Abdullah, Marion Brown, Billy Bang, Sirone, Fred Hopkins, Andrew Cyrille), “Kablys. Live at 11:20” lokalnego trio Liudas Mockunas- Eugenijus Kanevicius- Dalius Naujokaitis.

Na szczególną uwagę zasługują albumy rejestrowane dla NoBusiness Records przez wybitnych awangardzistów spod znaku New Black Music oraz awantgardy   AACM Chicago i jazz-loftu Nowego Jorku. Znamiennymi są w katalogu wytwórni albumy legendarnego skrzypka Billy’ego Banga ( ‘Black Man’s Blues”, „ New York Collage”, „The Group-Live”). Billy Bang   – to jeden z czołowych ( obok Leroy Jenkinsa) wirtuozów awangardowych skrzypiec. Debiutował w grupach Sama Riversa i Franka Lowe’a , a jego rozwibrowana, przesycona nutką buntu, niemalże diaboliczna gra stała się charakterystycznym elementem nowojorskiej sceny loftowej oraz chicagowskiego AACM. Na początku lat 70-tych założył zespół Survival Ensemble,  by w 1977 roku liderować legendarnemu już dzisiaj  String Trio Of New York. Przez wiele sezonów grywał w zespołach Sun Ra, Dona Cherry’ego , Marilyn Crispell i Jamesa „Blood” Ulmera. Dzisiaj jest uznawany za jednego z pionierów „new black music” i orędownika walki o prawa Czarnych Amerykanów. W swoich licznych zespołach artystyczną jakość tworzył kolektywną kreacją. Połączenie afrykańskiej tradycji z afro-amerykańskimi formami jazzu oraz  modern-jazzową ortodoksją czyniło z muzyki rodzaj mistycznego, kolorowego spektaklu. To ów „ puls jazzu ” tak manifestacyjnie akcentowany przez „ czarnych ” jazzmanów z USA tworzy niepowtarzalny nastrój i klimat każdej estradowej prezentacji: jazzowa improwizacja przeplata się z etnicznym rytmem wzbogacanym brzmieniem jazzowej ekspresji. Jego Survival Ensemble jest tego doskonałym przykładem i najlepsza wizytówką także dla litewskiego, ekskluzywnego wydawnictwa . Sesja  „Black Man’s Blues” została nagrana  w maju 1977 podczas “A Day in Solidarity with Soweto: A Fund Raiser” w nowojorskim Harlemie i nigdy wcześniej nie została opublikowana. Krążek No Business Records jest premierowym wydawnictwem tego szczególnego koncertu.

Dionizy Piątkowski