W ogromnym archiwum Polskiego Radia odnaleziono i skrupulatnie, cyfrowo zrekonstruowano komplet nagrań radiowych, jakich dokonał Krzysztof Komeda-Trzciński i jego zespoły. Osiem CDs w serii „Krzysztof Komeda w Polskim Radio” wieńczy ostatni wolumen zatytułowany „Suplement”.
Niezwykłe i unikalne są sesje Sextetu Komedy dokonane w latach 1956-57 w studio Polskiego Radia w Poznaniu. W radiowym studio zrealizowano szereg nagrań dokumentujących ówczesny jazz i towarzyszące sesjom emocje. Co oczywiste, to w rozgłośni poznańskiej dokonano rejestracji kompozycji, które tworzyły repertuar Sextetu Komedy. Nagrania te są dzisiaj unikalnym dokumentem kreacji zespołu, muzyki i całej „polskiej szkoły jazzu”. W Rozgłośni Poznańskiej Polskiego Radia zrealizowano sesje, które stanowią – jeszcze dzisiaj – o sile i ogromnym potencjale twórczym artystów. Choć archiwum poznańskiego radia zawiera spory zestaw z tych historycznych sesji, na płycie „Suplement” znalazły się tylko „Gladys”, ”The Song Is You”, ”Memory of Bach”, „Motive in Blues”, „Over The Rainbow” i „ Broadway”. Kilka innych, głównie standardów, wydano wcześniej przez Radio Merkury ( m.in. „Fascinacing Rhythm”, ”The Man I Love”, „Laura”, „Kotek w chmurach”, „The Continetal”, „Chico”). To grupa muzyków związana z ruchem jazzowym Poznania lat pięćdziesiątych zaczęła odgrywać znaczącą rolę nie tylko na lokalnym rynku muzycznym. Wielu poznańskich muzyków, a zwłaszcza tych, dla których jazz stał się ważną, twórczą przygodą, na wiele lat związało się z tym nurtem. Casus muzyki i twórczości Jerzego Grzewińskiego, Jerzego Miliana, Jana Ptaszyna Wróblewskiego, a przede wszystkim Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego jest oczywisty. Jednak za tymi nazwiskami-sztandarami kryły się także jazzowe fascynacje wielu innych, poznańskich muzyków : Janusza Hojana, Benona Hardy’ego, Józefa Stolarza, Jana Zylbera, Cezarego Dankowskiego, Zdzisława Brzeszczyńskiego, Wojciecha Lechowskiego, Stanisława Pudry, Kazimierza Renza, Romana Pahla, Ryszarda Czaplickiego, Zygmunta Połczyńskiego i wielu, wielu innych.
Zestaw „Suplement” obejmuje także fragment występu („Gillespie Memory”) Sekstetu Komedy podczas Międzynarodowego Festiwalu Młodzieży i Studentów w Moskwie w 1957 roku, kompozycję „Fourth” w wykonaniu Tria Komedy z roku 1963 oraz piosenkę „Ja nie chcę spać” w wykonaniu Kaliny Jędrusik z towarzyszeniem zespołu Krzysztofa Komedy nagraną w Warszawie w roku 1967 roku. Finalny krążek „Suplement” zawiera także nagrania bonusowe: kołysankę z filmu „Rosmary’s Baby” w wykonaniu Mieczysława Kosza oraz muzykę filmową K.Komedy do debiutu filmowego Romana Polańskiego „Dwaj ludzie z Szafą” (w wykonaniu Orkiestry PRiTV w Łodzi p/d M.Debicha ). Rarytasem jest interesująca rozmowa Magdaleny Konopki z Krzysztofem Komedą, jaką nagrano w Polskim Radio w 1967 roku.
Dokumentem tego czasu są zatem nie tylko sukcesy, jakie poznańscy muzycy odnieśli na estradach całego świata, wspaniała kariera Krzysztofa Komedy Trzcińskiego ale przede wszystkim muzyka, która stała się strażnikiem tego fenomenalnego zjawiska określanego zgrabnie „ czasem Komedy ”.