Z ogromna uwagą obserwuje muzykę Marcina i Bartłomieja Olesiów, kibicuję każdej ich inicjatywie oraz sesji. Niezwykła konsekwencja twórcza, zapał oraz artystyczna motywacja są najważniejszymi przywarami ich autentycznej, niczym nieskrępowanej muzycznej narracji. Pomysłami oraz rozległą dyskografią, jaką dysponują bracia Olesiowie można by obdzielić ogromny tabun kreatywnych artystów i każdy z nich czerpałby z projektów Bartłomieja i Marcina spora dozę autentycznych, kreatywnych doznań. Ich kolejny, ciekawy projekt to sesja „Koptycus”, którą kontrabasista Marcin Oleś, perkusista Bartłomiej Oleś zrealizowali wraz z Dominikiem Strycharskim – flecistą, wokalista i kompozytorem. Dominik Strycharski, jako jeden z niewielu, z powodzeniem włączył flet prosty do jazzu i intrygujących muzycznych eksperymentów, a jego ciekawa wokalistyka nie stroni od wyważonych elementów elektroniki oraz muzyki improwizowanej.
„ Źródłem inspiracji i głównym punktem odniesienia dla tria niezwykłych artystów stała się muzyka Koptów – jednej z najstarszych społeczności chrześcijańskich na świecie – pisze w komentarzu do płyty Miron Zajfert. Odszukując i zgłębiając muzyczne kody pierwszych chrześcijan i transliterując je na język i estetykę współczesności, artyści stworzyli dzieło wybitne. Barwną, wielowątkową historię o świecie starożytnych Kościołów Wschodnich odczytaną przez pryzmat szeroko ujętej terytorialnie muzyki koptyjskiej. Powstała niezwykła opowieść, która korzystając momentami z uniwersalnych w naszej kulturze schematów narracji typowych dla antycznej Grecji, przemawia do nas nowoczesnym, nierzadko nowatorskim językiem muzycznym”.