It’s All Right” to hołd złożony przez przyjaciół Maciejowi Strzelczykowi. Premiera albumu miała miejsce w grudniu 2021 roku  ( jako „ It’s All Rights With Me” i dodatek CD do magazynu Jazz Forum). Obok przyjaciela skrzypka, kontrabasisty Piotra Rodowicza i pianisty Jarosława Małysa z Maciejem Strzelczykiem grają także amerykańscy muzycy :trębacz Michael „Patches” Stewart i perkusista Frank Parker.

 Maciej Strzelczyk zaliczany jest do elity polskich i europejskich skrzypków jazzowych. W  rodzinnej Łodzi uczył się gry na skrzypcach w Średniej Szkole Muzycznej i rozpoczął naukę w PWSM, ale studiów nie ukończył. Jako skrzypek jazzowy debiutował w 1983 roku na Jazz Juniors. Dwa lata później zdobył Złoty Smyczek na Międzynarodowym Festiwalu Skrzypków Jazzowych im. Zbigniewa Seiferta w Szczecinie. W 1986 roku uhonorowany został prestiżową nagrodą dla najlepszego instrumentalisty na festiwalu Jazz nad Odrą oraz Kluczem do Kariery na Pomorskiej Jesieni Jazzowej. Jako lider grupy Set Off otrzymał II nagrodę na Festiwalu Jazzowym w Hoeilaart w Belgii.  Współpracował z takimi muzykami: Marek Bliziński, Kazimierz Jonkisz, Sławomir Kulpowicz, Włodzimierz Nahorny, Zbigniew  Namysłowski, Tomasz Stańko, Adam Jagodziński, Janusz Szrom, Ewa Bem, Jarosław Śmietana. Koncertował z Irwing’em Lee III Jr., Philipem Catherine, Terrence’m Blanchardem, Michaelem Stewartem, Frank’em Parkerem, Victorem Bailey’em. W latach 1995 – 2001 Maciej Strzelczyk zwyciężał jako najlepszy polski skrzypek jazzowy w dorocznych ankietach Jazz Top Jazz Forum, był trzykrotnie nominowany do Fryderyka  (w kategorii Jazzowy Artysta Roku)  oraz jako autor Jazzowego Albumu Roku (z Krzysztofem Wolińskim i Piotrem Rodowiczem) za trzy płyty The World String Trio („Live In Rabarbar”, „Live In Kiev” oraz „Grappelling”). Nagrywał z Włodzimierzem Nahornym („Nahorny – Szymanowski – Mity”), Zbigniewem Namysłowskim („The Last Concert”) i Tomaszem Stańką („Pożegnanie z Marią”). Zrealizował także  autorskie albumy „Music For M” , „Jobim”,  „Smoothie Business”. Wraz z The World String Trio w 2003 roku nagrał  „An Evening In Warsaw”. W tym samym roku wydał płyty „Jazz Ballads For Trio” oraz „Komeda Kameralnie” z Jarkiem Małysem i Piotrem Rodowiczem. Wraz z trio z (z gitarzystą Romualdem Erencem) nagrał  „Chopin On Strings” oraz swoją ostatnią, autorską płytę „It’s All Right”. Album „lt’s Ali Right”  przygotowano w dwóch sesjach: pierwsza, z kompozycjami Macieja Strzelczyka, nagrania w kwintecie z Patchesem Stewartem, Frank’em Parkerem i Jarkiem Małysem ; druga to charakterystyczne dla skrzypka  trio, które nagrało standardy.

Maciej jest uważany za jednego z najlepszych skrzypków jazzowych na świecie, należy do grona muzyków o wypracowanym i charakterystycznym brzmieniu, rozpoznawalnym od pierw szych taktów – wspomina przyjaciela Piotr Rodowicz. Wniósł ogromny wkład w rozwój skrzypiec jazzowych, wywarł duży wpływ na młode pokolenie skrzypków. Stylistyka jego gry osadzona jest w tradycji jazzu sięgającej czasów swingu, okresu be-bop’u oraz post-bop’u, od Stephana Grappelly’ego do Zbigniewa Seiferta. Był Charlie Parkerem skrzypiec jazzowych. Znał tak wiele zagrywek i kompozycji Parkera, fascynował się Johnem Coltrane’m.  Maciej na tej płycie gra genialnie rytmicznie, gęstą frazą, z nieprawdopodobną lekkością i ekspresją tworzy potężną muzyczną energię odlatuje w jakiś kosmos, a my wraz z nim. Daje słuchaczom radość: jest w tym prawdziwy, bawi się dźwiękiem zyskując charakterystyczną „saksofonową” ciepłą barwę tonu, który stał składową  jego stylistyki. Dla mnie jest On wzorem jazzowego grania  a Jego twórczość jest klasyczna i ponadczasowa. Nie poznałem wspanialszego jazzowego wirtuoza skrzypiec”.

Dionizy Piątkowski