To szczególna sesja: po dwóch koncertach, w Lillehammer i w Oslo, norweski skrzypek Hans P. Kjorstad i holenderski wiolonczelista Ernst Reijseger zrealizowali (nagrany w ciągu jednego krótkiego dnia w kościele klepkowym Høyjord w Vestfold) album „Gap of Ginn”. Po cyklu koncertów „Blow Out” w 2022 roku Ernst Reijseger zaprosił skrzypka Hansa P. Kjorstada by zrealizowali współną sesję. Doświadczenie Reijsegera jako pioniera improwizacji od lat 70-tych (ICP, Amsterdam String Trio, Clusone 3) było dostatecznym argumentem na powodzenie tej improwizowanej sesji. Do tego doszły impresje związane z wzajemnym oddziaływaniem dźwięku i obrazu we współpracy z głównym reżyserem nagrania, Wernerem Herzogiem. Kjorstad i Reijseger szybko znaleźli wspólny repertuar składający się z cierpliwych, melodyjnych improwizacji połączonych z przewiewną i zabawną współpracą. Pogłos w średniowiecznym kościele zmieszał się z melodiami skrzypiec oraz wiolonczeli i został precyzyjnie wychwycony przez kilka starych i cennych mikrofonów. Wszystko odbyło się całkiem prosto, lista utworów na płycie jest ułożona w tej samej kolejności, w jakiej odtwarzana była muzyka. Wszystkie utwory są improwizowane na miejscu, z wyjątkiem „ Ginnung Where You There” oraz „Elena Shining Light”, które zostały skomponowane przez Ernsta Reijsegera, ale nagrane zostały bez wcześniejszych prób. To był dzień, w którym w centrum uwagi była radość ze wspólnego grania muzyki, improwizowania i pokory dla tradycji.