Rozrasta się katalog znakomitych sesji realizowanych przez Phasma Music. To już nie tylko wyjątkowa i precyzyjna dokumentacja muzyki współczesnych kompozytorów, zestawy płyt prezetujących projekty Michaila Travlosa ( szefa oficyny i wybitnego kompozytora) oraz jednej z najznakomitszych europejskich flecistek Iwony Glinki, ale także pełna paleta nagrań, które wspaniale ukazują, to co jest dzisiaj pulsem nowoczesnej, klasycznej muzyki współczesnej oraz form improwizowanych. Zasadniczym nurtem, który buduje katalog Phasma Music jest dokumentacja współczesnych kompozytorów oraz ich prac. Często są to światowe premiery zarówno kompozycji, jak i rejestracji fonograficznych. Wśród najnowszych znalazły się ciekawe sesje realizowane pod egidą Phasma Music.
Album “Where Shall I Find My Soul: Tribute to Mikis Theodorakis” zawiera nowe opracowania i aranżacje Alkisa Baltasa napisane przez wielkiego greckiego kompozytora Mikisa Theodorakisa. Alkis Baltas jest także dyrygentem Athens Philharmonia Orchestra. Utwór „I open the door at night” został zaaranżowany na orkiestrę smyczkową, natomiast „Four griefful songs” na orkiestrę symfoniczną. Natomiast znana kompozycja „Where Shall I Find My Soul” jest orkiestrową suitą, która opiera się na kilku melodiach pieśni Theodorakisa teraz przygotowane jako zgrabna całość. Tytuł utworu pochodzi z refrenu pieśni Mikisa Theodorakisa „Axion Esti” i wykorzystana teraz w kilku muzycznych fragmentach pomiędzy melodiami tej swoistej suity.
Najnowszy album “New Music For Viola” altowiolinistki Aleksandry Ivanovej zawiera zestaw opracowanya zarowno na interpretacje solowe, jak w duetach z fletem (Diana Gontarenko) I saksofonem sopranowym (Nikita Petrov). Artyści brawurowo i precyzyjnie interpretują kompozycje współczesnych kompozytoró, takich jak Scott Brickman, Jerome de Bromhead, Whitman Brown, Aris Carastathis, David Drexler, Robert Herschbach, José Jesus de Azevedo Souza, Greg A Steinke i Alan Terricciano.
„New Music For String Quartet” prezentuje na debiutanckiej płycie białoruski kwartet (Oleg Yatsyna- violin, Yura Kalinovsky – violin, Aleksandra Ivanova- viola, Mikhail Radunski, cello) tworząc ciekawa jakość dzisiejszej kameralistyki i proponując kompozycję takich twórców, jak Michael Boyd, Scott Brickman, Eric Burton Davis, Frederic Glesser, Satoru Ikeda i Paolo Geminiani.
Organistka Ekaterina Nikolaeva przygotowała dwupłytową sesję „New Music For Organ” zawierającą prezentowane po raz pierwszy (world premiere recordings) kompozycje kilkunastu współczesnych artystów, takich jak Scott Brickman, Yi-De Chen, Satoru Ikeda, Steven Sérpa, José Jesus de Azevedo Souza, William Toutant, Alan Terricciano and Panagiotis Theodossiou.
Album „ Chamber Music” zawiera duety i tria skomponowane przez wybitnego greckiego kompozytora Alkisa Baltasa, teraz cdiekawie interpretowane przez Mercurio Karalisa (klarnet), Antonisa Maniasa (altówka) i pianistę Achilleasa Wastora. Duety są napisane na skrzypce i altówkę i oparte na czterech tradycyjnych cypryjskich melodiach pieśni. Tria są napisane na niezbyt popularny skład (klarnet-altówka-fortepian). Cypriot Suite” jest aranżacją siedmiu tradycyjnych cypryjskich melodii, „Music for Youth” jest transkrypcją utworu orkiestrowego Alkisa Baltasa. Płytę kończy się szybkie „Scherzo”, melodyjna „Lullaby” i żartobliwe „Divertimento” z elementami jazzu.
Inicjatywa stworzenia „24 Preludes For Piano” była osobistą relacją kompozytora Christosa Samarasa z przyjaciółmi, studentami i współpracownikami. Wspomnienia ich kontaktów i aspektów ich osobowości są subtelnie osadzone w strukturze i cechach muzycznych preludiów, dzięki czemu stają się zwięzłymi monografiami muzycznymi lub miniaturowymi portretami muzycznymi. Utwory fortepianowe były pisane przez trzydzieści lat(od 1990 do 2019 roku) i ujawniają źródło spontaniczności i impulsywnego, niemal „automatycznego” komponowania. Proces kompozycyjny jest prawdopodobnie podobny do instynktownego uchwycenia ludzkiej twarzy na portrecie przez utalentowanego malarza, ze wszystkimi elementami usposobienia i temperamentu osoby podświadomie włączonymi do niego. 24 preludia różnią się charakterem, podobnie jak charaktery ludzi, którym są dedykowane: niektóre są liryczne lub nostalgiczne, niektóre żywe lub agresywne, niektóre dramatyczne lub kontemplacyjne, a niektóre humorystyczne lub satyrycz