Jak różnorodny może być amerykański blues potwierdza swoimi licznymi nagraniami Blind Lemon Pledge, który perfekcyjnie bawi się brzmienie, wydobywa smaczki z głębin akustycznego bluesa i „american roots”. Albumem „After Hours” dodaje do tej rozleglej stylistyki sporą porcję jazzowego swingu czyniąc z albumu niezwykle zgrabną kompilację autorskich i utrzymanych w jazzowej konwencji piosenek. Blind Lemon Pledge (znany również jako bluesman James Byfield z Bay Area) zbiera wiele entuzjastycznych recenzji i jest często przedstawiany wśród najlepszych artystów Zachodniego Wybrzeża USA. W 2019 roku zaskoczył i zachwycił krytyków swoim pierwszym podejściem do całkowicie jazzowej płyty, nostalgicznego albumu „After Hours”, który zrealizował w formacji nazwanej Blind Lemon Jazz a do sesji zaprosił nie tylko charyzmatyczną wokalistkę Marisę Malvino, ale także muzyków z którymi realizuje swoje inne albumy: pianistę Bena Flinta, basistę Petera Grenella i perkusistę Joe Kelnera.
Blind Lemon Pledge perfekcyjnie bawi się jazzem i bluesem dorzucając odrobinę folkowej Ameryki. Jest przy tym nie tylko subtelnych gitarzystą, folkowo-bluesowym poetą i sugestywnym wokalistą. Prezentuje imponujący zakres stylistyki obejmujący melodie od bluesa do folku, jazzu i cajun, z zaskakującym poszanowaniem retoryki folkowego i klasycznego bluesa. Artysta będąc liderem wielu swoich projektów zrealizował stylistycznie składny pakiet płyt („Blackwoods Glance”, ”Evangeline”, „Goin’ Home”, ”A Satchell Full Blues” oraz najnowszy „Oh So Good”) prowadzi wielotorową karierę muzyczną a jego piosenki – chwalone przez krytyków i publiczność – grane są w radiostacjach na całym świecie.