Pierwsza komercyjna edycja promocyjnego albumu, jaki podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich w 1958 roku nagrano z udziałem warsztatowej formacji Polish All Stars Swingtet. W nocy, z jedenastego na dwunastego czerwca 1958 roku, ekipa techniczna amery­kańskiej wytwórni płytowej RCA Victor przebywająca na 28 Międzynarodowych Targach Poznańskich, gdzie prezentowała swoje osiągnięcia w dziedzinie telewizji koloro­wej, dokonała historycznego nagrania dwóch polskich zespołów: All Stars i Jazz Believers, które miało złożyć się na album „Polscy Jazzmani w Studio RCA Victor”. Płyta potraktowana została jako próbna i nigdy w związku z tym nie ukazała się w wolnej sprzedaży, ale samo wydarzenie uznano za sensację. Album miał niewielki nakład i rozprowadzany był wyłącznie w ramach kampanii promocyjnej amerykańskiej oficyny fonograficznej. Historyczna i archiwalna sesję w 1998 roku włączono do serii  „The Complete Recordings of Krzysztof Komeda” oficyny Polonia Records ( w formacie CD  przygotowanego z oryginalnego, analogowego albumu). Płytę podzielono na dwie, stylistyczne części ( swing i modern) a nagrania przygotował  Polish All Stars Swingtet/Jazz Believers ( z udziałem m.in. Krzysztofa Komedy, Andrzeja Trzaskowskiego, Jerzego Miliana, Wojciecha Karolaka i gitarzysty Stanisława Zwierzchowskiego).  Krzysztof Komeda zagrał na fortepianie z Jazz Believers w czterech utworach (“What a Diffrence a Day Made”, “Pennies from Heaven”, “What a Dffrence a Day Made” i “ Four Brothers”). W tym samym czasie Sekstet Komedy wystąpił w Poznaniu , kiedy z okazji Międzynarodowych Targów Poznańskich uruchomiono eksperymentalne studio telewizyjne. W czasie czterdziestominutowego programu telewizyjnego Sekstet Komedy zaprezentował, po raz pierwszy, skomponowany przez Miliana i Komedę utwór „Memory of Bach”.

Dionizy Piątkowski