Subtelność jazzowych brzmień, nieskazitelne kompozycje oraz wirtuozerska interpretacja to główne atutu albumu „Music for Jazz Guitar and Harpsichord” jaki zrealizowali gitarzysta Piotr Domagała oraz klawesynista Marek Toporowski. Sesja jest zarówno połączeniem nienaganności klasyki, jak i ekspresyjności muzyki jazzowej. Kompozycje Piotra Domagały stanowią  doskonałą, autorską i łamiącą stereotypy  sesję przygotowana dla wirtuozerskiej ekwilibrystyki muzyków. Znakomicie i niebanalnie brzmi połączenie gitary jazzowej i elektrycznej z barokowym klawesynem, a także okazjonalnie klawikordem i instrumentami perkusyjnymi (Patryk Zakrzewski). Zastosowanie efektów elektronicznych, preparacja i amplifikacja klawesynu, a także wzbogacenie środków wykonawczych o techniki perkusyjne sprawiają, że, każda z kompozycji zaskakuje ogromną skalą dynamiczną i wyrazową. Do tego zgrabne połączenie elementów współczesnej awangardy klasycznej, jazzu i muzyki latynoskiej jest tutaj podstawą do rozbudowanych improwizacji w ciekawych kompozycjach oraz ich znakomitej, energetycznej, transowej i nostalgiczna interpretacji.

Obaj artyści to wirtuozi swoich instrumentów, którzy  tworzą żadnych granic w procesie twórczym i tworzą zupełnie nowe brzmienia. Marek Toporowski harmonijnie łączy w swojej działalności różne, często pozornie odległe obszary muzyki.  Jest cenionym solistą – klawesynistą i organistą, kameralistą i dyrygentem. Koncertuje również na klawikordzie i historycznych fortepianach. Utworzył, specjalizujący się w historycznym wykonawstwie,  zespół Concerto Polacco oraz zainicjował cykl koncertów muzyki oratoryjnej wykonywanej zgodnie z historyczną praktyką wykonawczą. Wiele utworów muzyki staropolskiej zostało po raz pierwszy wykonanych bądź nagranych pod jego batutą (opera „Agatka” J.D.Hollanda, oratorium „Christiani poenitentes ad sepulchrum Domini” J.T.Żebrowskiego).Czterokrotnie otrzymywał Nagrodę Fryderyka, a wiele jego płyt otrzymywało nominacje do tej nagrody.

Piotr Domagała to gitarzysta jazzowy i  wykła­dowca w Insty­tu­cie Jazzu Aka­de­mii Muzycz­nej w Kato­wi­cach, koncertuje i nagrywa z  czo­ło­wymi muzy­kami jaz­zowymi (Pio­trem Woj­ta­si­kiem, Ada­mem Kawoń­czy­kiem, Mar­kiem Bałatą). Jest twórcą oryginalnych projektów muzycznych z pogranicza jazzu, muzyki współczesnej oraz folku, laureatem mistrzowskich konkursów gitarowych. W rozległej dyskografii posiada także cztery albumy autorskie: „Chowańce”, „Pnącza„, „Slavonic Tales”  oraz najnowszy „Music for Jazz Guitar and Harpsichord”. Jako gitarzysta współpracował z gigantami jazzowej sceny muzycznej oraz wziął udział w światowej premierze projektu Pat Metheny & NOSPR. Koncertował z amerykańską wokalistką Marguerite Juenemann, bluesmanką Karen Caroll, niemieckim improwizatorem Richardem Ortmannem, z wieloma znakomitymi artystami polskiej