Rozrasta się projekt flecistki Iwony Glinki, która wraz z wcześniejszymi, podobnymi w koncepcji albumami („Wav”, ” Teth”, „Yodh” „Gimel”) realizuje trzy kolejne : „Lamedh”, „Kaph” oraz „Mem”. To także kolejne wydawnictwa, stanowiące część przedsięwzięcia fonograficznego muzycznie ilustrującego poszczególne znaki najstarszego zachowanego alfabetu, jakim jest ( powstały w starożytności na terenie dzisiejszego Libanu około 1050 roku p.n.e.) alfabet fenicki. Pod koniec XIX wieku francuscy archeologowie odkopali inskrypcje alfabetu w ruinach fenickich miast-państw (Tyr, Byblos i Kartaginia), a indeks wpisany został na listę UNESCO „Pamięć Świata”. Ten składający się z 22 znaków (odczytywany od prawej do lewej strony) spółgłoskowy alfabet zapoczątkował wszystkie inne stosowane do dziś w Europie.
Iwona Glinka jest absolwentką gdańskiej Akademii Muzycznej w klasie Krzysztofa Langmana. Otrzymała doktorat w zakresie wykonawstwa fletowego, przyznany przez Akademię Muzyczną w Krakowie oraz doktorat w zakresie muzykologii, przyznany przez Uniwersytet Ateński ( na podstawie dysertacji poświęconej współczesnym greckim utworom na flet). Od 1995 roku mieszka w Atenach i specjalizuje się w nowych formach muzycznych oraz wykonawstwie muzyki współczesnej. Jest założycielką, powstałego w 2016 roku, zespołu Phasma-Music Ensemble, ma za sobą gorąco przyjmowane koncerty z orkiestrami i zespołami kameralnymi w obu Amerykach, Europie i Azji. Jako solistka, kameralistka (m.in. członkini prestiżowego Hellenic Contemporary Music Ensemble Theodora Antoniou) oraz muzyk orkiestrowy (pierwsza flecistka w Ateńskiej Orkiestrze Symfonicznej) występowała na wielu prestiżowych estradach i w znamienitych projektach. Jako entuzjastka muzyki współczesnej dokonała ponad stu prawykonań utworów na flet (dzieł solowych, kameralnych, koncertów oraz nowych, elektronicznych brzmień); w jej dorobku znajduje się ponad pięćdziesiąt dzieł skomponowanych specjalnie dla niej przez kompozytorów z całego świata.
Album „Mem” zawiera 15 kompozycji 13 współczesnych kompozytorów, które są pierwszą rejestracja i światową, fonograficzną premierą. Sesja zawiera zestaw utworów skomponowanych na flet solo ( Iwona Glinka), saksofon altowy ( Panos Skyfias i Athanasios Zervas) oraz duety na flet i saksofon. Jest zatem szerokim wachlarzem brzmień muzyki współczesnej XXI oraz wirtuozerskim popisem solistów. Wśród interpretacji znalazły się kompozycje takich twórców, jak Scott Brickman, George N. Gianopoulos, Lars Fetzek, Brian Field, Jane O’Leary czy Richard Pressley. Podobnie skonstruowany jest album „Lamedh”, który zawiera aż 22 kompozycje, stanowiące prace 21 współczesnych kompozytorów. Także i teraz ( co jest zdaje się manierą Phasma Music) sa to światowe premiery oraz pierwsze fonograficzne rejestracje. Kompozycje przygotowane tym razem na flet ( Iwona Ginka) i klarnet (Yannis Samprovalakis), flet i fortepian (Vicky Stylianou) oraz flet, wiolonczelę (Renato Ripo) i fortepian. Wśród kompozycji pojawiają się prace takich artystów, jak Aaron Alter, Whitman Brown, Lars Fetzek, Ananias Ananiadis, Brian Field, Jarmo Herkman, Robert Herschbach, Szymon Borys, Ssu-Yu Huang, Alice Hunter, Jimmy Kachulis, Scott Brickman, Manos Panayiotakis, Giorgos Papamitrou , Richard Pressley, Vasileios Kolovos, Louis Sauter, Matthew Willis, Andrzej Mozgala i Yiola Voutsina-Papagiannidi czy „spiritus movens” oficyny i Fundachi Phasma – Michail Travlos. Związany z tym samy projektem album „Kaph” zawiera szereg światowych premier nagrań nowych utworów na flet (Iwona Glinka), wiolonczelę (Renato Ripo, Asterios Pouftis) i fortepian (Michail Travlos, Vicky Stylianou) oraz utworów na flet i kwartet smyczkowy. Utwory wykonywane są przez światowej klasy solistów specjalizujących się w muzyce współczesnej a utwory charakteryzują się doskonałą gamą stylów i nastrojów i są świetną kompilacją muzyki współczesnej i dzisiejszej muzyki fletowej. Kompozytorami albumu są tacy wybitni twórcy, jak Daniel Adams, Aaron Alter, Andreas Argyrou, Nikos Athanassakis, Michael Boyd, Scott Brickman, Eleazar Garzon, Alexandros Georgiadis, Satoru Ikeda, Athanasios Koumenteris, Martin Lennartz, Manos Panayiotakis, José Jesus de Azevedo Souza, Stippan Dimitris Tsimpanos.